21.4.13

Pinterest inspiration

Com haureu notat he canviat l'aspecte del blog, feia temps que buscava una imatge simple però que em representés i per fi divendres la vaig trobar. A vosaltres què us sembla?

I ara anem al tema d'avui, la xarxa social Pinterest, segur que la majoria ja la coneixeu, a mi m'encanta!! Hi ha moltíssimes imatges per inspirar-te de qualsevol tema. A més cada imatge està vinculada amb la web d'on s'han extret així pots veure en quin context estava i saver en què pensava aquella persona al penjar-la.

D'altra banda he vist que a molts dels blogs que segueixo que no només comparteixen coses relacionades amb el blog sinó de totes les altres xarxes socials on són, així que he decidit adaptar aquesta idea a mi i compartir amb vosaltres les fotografies que més m'han cridat l'atenció durant aquest mes.











Em sap greu que no pugueu accedir als llocs d'on s'han tret aquestes fotos, en quan tingui una estoneta us posarè els enllaços a la descripció de cada fotografía. Tot hi aixó, podeu trobar totes aquestes imatges i moltes més al meu Pinterest.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...